Volby PODZIM 2014

19.07.2014 05:34

Rozhodla jsem se přijmout nabídku kadidovat za stranu REPUBLIKA v podzimních senátních volbách, volební okrsek č. 66 Olomouc.

Gremium strany Republika kandidaturu schválilo na zasedání 27.- 28. 6. 2014 v Praze. 

Představení kandidátů do komunálních voleb a Senátu proběhlo v Olomouci dne 9. 7. v restauraci Podkova.

Je předběžné zvažovat, nakolik v podzimních volbách Republika a její kandidáti uspějí, důležité je se zapojit do společenského dění. To považuji za důležité, stejně jako poznávat skvělé lidi, kterým republika a Republika něco říká.

Rozhodnutí kandidovat bylo pro mně neočekávané, přesto jsem se rozhodla rychle. Republika je cíl za kterým stojí nastoupit cestu. Pro mně pak cesta, kterou s přáteli a blízkými už nějaký rok kráčíme. Cesta kdy poznáváte další skvělé lidi, kteří se nebojí věřit, že změna je život.

"Jednat regionálně a myslet globálně" je to, co nám podzimní volby všem nabízí, bude předmětem vizí, nebo jak se běžně říká - volebních programů. Mít základní vizi, její realizaci pak představit postupně a lidsky, tak aby jí porozuměl každý, kdo chápe, že republika je náš domov, naše prostředí a vše bude takové, jak se na jejím utváření budeme společně podílet. Toto jsou zhruba důvody proč přijímám ono "JEDU ZA REPUBLIKU". Jízda to rozhodně bude, okrsek č.66 není jen Olomouc, je to řada dalších měst a obcí, startujeme v Olomouci.

 

:

 Sejdeme se kašny

Neděle 27. července ve 14 hodin, Dolní náměstí, kašna Jupiterova,

 

Poznámka: Původně jsem kandidovala jako "nestraník", dne 7.7. jsem se rozhodla poprvé v životě vstoupit do strany, strana Republika moje členství schálila 14. 7.2014. Rozhodnutí mi ulehčilo moje "působení" i zkušenosti z KCO. Vize KCO s Republikou jsou obdobné až shodné, nemusím tak činit žádná převratná rozhodnutí, jen pokračovat cestou dál, v duchu KCO a s Republikou. Vize mají daleko větší váhu než stranické programy.